نکات تعمیرات تبلت در منزل

اصول حرفه ای تعمیر تبلت 

به نظر می رسد Kindle Fire همسرم به ما کمک کرده است که به باشگاه صاحبان مالکی که با پورت USB مشکل دارند ، اضافه شویم. ما باید "درست" پلاگین را تکان دهیم تا زمانی که ببینیم در واقع در حال شارژ است. گاهی اوقات این کار می کند ... گاهی اوقات این کار را نمی کند. انجام جستجوی Google بسیاری از افراد را با همان مشکل برمی گرداند ، اما موارد دیگر به غیر از قطره های قطره ای ، هیچ کس نمی گوید این روش به غیر از جایگزینی کل مادربرد تبلت ، قابل حل است.

من خیلی دوست دارم که این سایت بر روی این جز focus تمرکز کند تا ببیند آیا مستعد از بین رفتن است یا علت احتمالی اتصال متناوب است.

آیا کسی می تواند شانس نگاه کنند و احتمالا کمک به یک وجود دارد طیف با یک ارزیابی بسیاری از مردم؟

کار سه سوت تعمیر را تعمیر تبلت و دیگر دستگاه ها می باشد!جک در صفحه اصلی تعادل ندارد و با سایش و پارگی به راحتی جدا می شود.لحیم کاری مجدد جک روی برد کمی مشکل است اما تعمیر تبلت واقعی محکم کردن درگاه است تا از بروز مجدد این مسئله جلوگیری کند.

ما با از بین بردن لحیم کاری قدیمی روی تخته و جک ، تعمیر کامل را انجام می دهیم و سپس با استفاده از شار و لحیم تازه دوباره اتصال می دهیم.ما همچنین بندر را تقویت می کنیم تا دوباره تکرار نشود.

تعمیر تبلت در محل

Mikebrungs ، در چند ماه گذشته که در انجمن ها گشت زده بود ، مسلماً مشکل درگاه میکرو USB است.برای بررسی مشکل تبلت می توانید Kindle خود را جدا کنید.این راهنما رادنبال کنیدو اتصالات لحیم کاری را روی درگاه میکرو USB بررسی کنید.بسیار محتمل است که آنها یا کاملاً از مادربرد خارج شده و یا دارای میکرو ترک باشند.ممکن است امکان استفاده مجدد از اتصال قدیمی و فروش مجدد آن وجود داشته باشد ، یا ممکن است مجبور به یافتن اتصال جدید باشید.اگر به یک تبلت جدید نیاز دارید ، می توانید از طریق mouser.com یا digikey.com یک میکرو USB متناسب با ابعاد Kindle خود بررسی کنید.اگر کسی ابعاد دقیق درگاه micro USB را ارسال کند ، می توانیم بخشی معادل را پیدا کنیم.کاملاً مشکوک است که بندر اختصاصی باشد.من امیدوارم که این تبلت کمک می کند تا، موفق باشید.

اکثر این تبلت ها می توانند بدون تعویض دوباره ایمن شوند. آنها فقط به اندازه کافی لحیم از طریق اتصالات روی صفحه عبور نمی کنند ، بنابراین آنها کاملا تمیز از صفحه جدا می شوند. اگر افرادی که در هنگام شارژ آنها را روشن می کنند ، کمک زیادی می کند (همچنین اگر سعی نکنند وارونه کابل ها را به برق وصل کنند ، این نیز کمک می کند :-) من معمولاً می توانم جک اصلی را ذخیره و دوباره استفاده کنم حداقل 75٪ از مواقعی که اینها را تعمیر می کنم

فقط کافیست در ebay به دنبال پورت شارژ USB kindle fire بگردید و جک های جایگزین 15 دلاری یا کمتر پیدا خواهید کرد اگر برای تعمیر تبلت خود به یکی از آنها احتیاج دارید و با کارهای لحیم کاری راحت هستید. اگرچه اینها رادیو HAM شما نوع ترمیم لحیم نیستند ، نزدیکتر به لحیم کاری جواهرات ، بنابراین مهارتهای خود را منصفانه قضاوت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.